Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на сегменти алфа 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
    е тои пита ама то не 4ака докато пита маслото си вари у ауспуха

    не му завиждам....
    sigpic
    === 75 1.8 T '86 ===
    === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

    If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

    Comment


    • #17
      не му завиждам....
      ами вси4ки минават от там рано или късно някои по много пъти :wazuup:

      Comment


      • #18
        питах за силата на стягане за да съм подготвен искам за 2дни да направя ремонта, че ми трябва колата иначе харчи около 100гр. на 100км а отзад пуши като военна димка

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
          други за боксера незнам да кажат колегите.
          а бре ти не 4етеш ли бре 1.4 т.с. пише там кви боксери кви 5 лева[quote:1v6u0p2i]че май имам счупен сегмент
          а това как го установихте 4е и аз имам подобен проблем с моита кола маи [/quote:1v6u0p2i]
          опааа не е ли глава ???
          сегменти от къв зор ? не мери ли бре ?
          има тактика за натягане на болтове на главата ма ся ме мързи да пи6а
          някой ако го интересува да

          Comment


          • #20
            [quote=V_G_Z]
            Първоначално публикувано от "75 2.0 turbo":18px7fqk
            други за боксера незнам да кажат колегите.
            а бре ти не 4етеш ли бре 1.4 т.с. пише там кви боксери кви 5 лева[quote:18px7fqk]че май имам счупен сегмент
            а това как го установихте 4е и аз имам подобен проблем с моита кола маи [/quote:18px7fqk]
            опааа не е ли глава ???
            сегменти от къв зор ? не мери ли бре ?
            има тактика за натягане на болтове на главата ма ся ме мързи да пи6а
            някой ако го интересува да [/quote:18px7fqk] що да е глава на главата единствено може да харчи масло от водачите на клапаните или какво по точно имаш в предвид с това (опаа глава)?

            Comment


            • #21
              !

              И да мериш компресията-ефект-никакъв,щото първо умират маслените сегменти.А солкото до водачи-искрено се съмнявам,това не е Фолксваген(при тия боклуци водачите са бронзови),а италианската моторна школа ги прави от темперован чугун и примерно жигулка на 350000км(карана само с М10Д) няма грижи с водачите на клапаните.Ако сменява сегменти колегата,нека провери най-напред дали няма на "Дружба"-Разград,щото са по-оригинални от всичките "оригинални"
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Dexer
                На първо стягане - 30 Нм
                Второ - 60 Нм
                Трето - 91 - 101 Нм
                мойта аутодата друго вика:
                първо затягане 40нм второ, трето и четвърто на по 90градуса
                като си има и ред на болтовете, опреш до там колега питай за да обясниме
                п.с. тука можеше и картинка да тура ама... вальо ...
                '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                Comment


                • #23

                  Comment


                  • #24
                    Изтраях ви достатъчно

                    Тука има сичко дето ти трябва:

                    http://bobo.alfaromeo-bg.com/Alfa_Ro...0145%20Manual/
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25

                      Comment

                      Working...
                      X